➖ گرسنگی منجر به پرخوری می شود.

بدن انسان برای جلوگیری از کند شدن متابولیسم ، افت انرژی ، احساس خستگی و ولع مصرف ، هر 3-4 ساعت به یک تغذیه ثابت نیاز دارد. هرچه بیشتر بدون غذا بمانید ، سطح قند خون شما پایین می آید و بیشتر غذا می خورید. پس صبر نکنید تا گرسنه شوید.

➖ گرسنگی دادن به بدن باعث ایجاد حالت اضطراری در بدن می شود و بدن شما فکر می کند که باید چربی را پس انداز کند.

 

➖ وقتی گرسنه شوید بیشتر غذاهای قندی و ناسالم و فست فودی می خورید.

 

➖ گرسنگی برای سلامتی شما مضر است.

 

➖ تأثیر گرسنگی بر روی بدن ، در طولانی مدت عبارتند از: 

مشکل در تمرکز ، معده درد شدید ، ضعف ، سرگیجه ، تهوع و استفراغ ، سردرد ، مشکلات خواب

 

✅ نتیجه : همیشه قبل از اینکه کاملا گرسنه شوید ، کمی غذا یا میان وعده سالم بخورید.